Doruk Madencilik işçilerinin hakları gasbediliyor!
Aylarca çalıştırılan işçilerin maaşları ödenmiyor, tazminatları verilmiyor. Alın teri yok sayılıyor, emek hiçe sayılıyor. Bu açık bir sömürü, bu açık bir adaletsizlik!
Doruk Madencilik işçileri hakları için maden sahası önünden yola çıktı. Önce Beypazarı halkıyla buluşacak, ardından Ankara’ya doğru adım adım yürüyecekler.
Bu mücadele yalnız değildir!
Doruk işçisinin yaşadığı sömürü, Türkiye’nin dört bir yanındaki işçilerin yaşadığı sömürünün aynısıdır. Aynı patron düzeni, aynı sömürü, aynı adaletsizlik!
Çağrımızdır: Sınıf dayanışmasını büyütelim!
Talepler nettir:
*Ödenmeyen maaşlar derhal ödensin!
*Gasp edilen tazminatlar geri verilsin!
*Ücretsiz izin dayatmasına son verilsin!
*Güvenli çalışma koşulları sağlansın!
*İşten atılan işçiler geri alınsın!
*İş güvencesi sağlansın!
Başta Beypazarı halkı olmak üzere tüm işçilere ve emekçilere sesleniyoruz; Doruk Madencilik işçileri ile dayanışmayı büyütelim, yürüyüşü sahiplenelim!
Yaşasın sınıf dayanışması!
Yaşasın işçilerin birliği!
Seyit Aslan
Genel Başkan
